+ 12
Inlägg: 1902296
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Du har så klart rätt. Samtidigt skulle det vara väldigt enkelt och inte särskilt dyrt att producera bättre intervjuer.
Kvaliteten på själva filmen är det ju inget fel på.
Men man borde kanske tänka igenom skiten innan man ställer upp kameran och trycker på play och rec?
Tror mycket skulle vara löst med lite gammaldags engagemang, hockeykunskaper och en gnutta människointresse.
Kvaliteten på själva filmen är det ju inget fel på.
Men man borde kanske tänka igenom skiten innan man ställer upp kameran och trycker på play och rec?
Tror mycket skulle vara löst med lite gammaldags engagemang, hockeykunskaper och en gnutta människointresse.
+ 1
Å andra sidan kan man anta ett visst perspektiv och förstå att inte bara är en förhållandevis liten klubb i sammanhanget, vi är dessutom en liten klubb med förmodligen föreningssveriges just nu värsta växtvärk. Från närmast konkurs till finrum på 3 år, långt mycket snabbare än nån räknat med. Även i de vildaste fantasierna.
Shilla