+ 1
Inlägg: 1902297
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{8399}: Sociala medier är ju det som får en att ev. kolla djupgående på hemsidan. Nyheter och info som dyker upp i flödet är det de flesta vill ha. Internteve sen, om det görs på rätt sätt så kan det vara fan så mycket intressantare än en trött artikel/intervju i textform. Personligen vill jag ha mer tv. Gärna då livesänt före, i paus och efter match.
+ 6
Det räcker att fokusera på en informativ och snygg hemsida, det är ju dit folk vänder sig för att hitta information.