hubbenorlen: Just mediabiten intresserar mig måttligt, jag är nog lite för gammal 😁 Det jag tycker om det är att ska det va så ska det va. Dvs gör man nåt bör det vara engagerat och någorlunda proffsigt, annars kan det lika gärna vara. Däremot störde jag mig på att det tog nån månad innan hemsidan uppdaterade truppen under A-laget och t.ex Svedberg fanns med....
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Det jag tycker om det är att ska det va så ska det va. Dvs gör man nåt bör det vara engagerat och någorlunda proffsigt, annars kan det lika gärna vara. Däremot störde jag mig på att det tog nån månad innan hemsidan uppdaterade truppen under A-laget och t.ex Svedberg fanns med....