1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1902381

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Hoppas också starkt på klubbloggan blir med på tröjorna framtill likt träningströjorna men dom blir väl som vanligt nedsmutsade med reklam.
Reklam i all ära men majoriteten av lagen i dom högre serierna har klubbloggan synligt framtill och inte gömd på ärmarna.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
För att locka nya supportrar är det bland annat viktigt att synas på ett snyggt sätt. TIMRÅ på bröstet syns och är stilrent snyggt, medan Dubbeltallen på bröstet inte är lika tydlig och är mer nischat vacker. Så ur det perspektivet är TIMRÅ att föredra.

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Men våra matchtröjor har väl sedan 70-talet haft TIMRÅ på bröstet. Tycker det är snyggast faktiskt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer