1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614882 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1902385

Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Ett så "rent" TIMRÅ som möjligt på bröstet och tallarna på axlarna. Sen kan man laborera lite med röd/vit-fördelningen på tröjorna men som bas tycker jag ovanstående är snyggast.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Problemet med TIMRÅ som text är att det smälter samman med all jädra reklam som är runtomkring texten.
Tror det skulle bli så otroligt mycket snyggare med loggan.
Möjligtvis texten TIMRÅ med tall-loggon unden likt det sätt som gjordes när örnen var på tröjorna. Då fungerade det med kombinerad variant.
Skulle garanterat sälja fler replikas..... Jag skulle direkt köpa en ny matchtröja med denna uppdatering.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tröjorna vi gick upp med tycker jag är klockrena, förutom att tallarna satt på revären och inte på axlarna. Snörning i halsen och namnet upptill på ryggen måste vara här för att stanna.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Reklamfritt är en annan dröm som knappast kommer att slå in.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer