mikenomad: Ja, men det har väl samtidigt inte direkt slagit gnistor om ekonomin i de där klubbarna tidigare, fram tills nu då. Så det känns ju som att det är något nytt som dykit upp.
Knylan: I Rögles fall har det väl ändå ramlat in ett antal miljoner i TV-intäkter som inte fanns förut. Eller kommer att göra åtminstone.
HIF har en historia som guldkossa och håller som bäst på att göra en fågeln Fenix efter några år i dödsskuggans dal. Nog har det slagit gnistor kring dem genom åren.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer