1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1905239

Sv: Apropå nånting...
{297}: Vill inte klaga men varför går lukas Enqvist före Kaijser? Nu har ju Freddan snackat om att vi skall ha 4 "1:a kedjor" som alla skall va med och bidra, så snacket om att en talang missgynnas i en brunkarroll i en 3:e eller 4:e kedja faller ju bort. Jag har absolut stort förtroende för Freddan men är lite intresserad över hans tankar bara.(Lukas är med i dagens trupp mot Modo)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: håller med dig till 100% Tycker vi i största möjliga mån ska använda ”egna produkter” om det inte finns annan spelare som klart och tydlig tillför mer. Vi behöver bevara så mycket hjärta som möjligt.

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Kaijser är väl utlånad?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.