{6870}: tror inte någon här inne gör frivolter av lycka över värvningen. Kanske kan han bidra med rutin på backsidan.
Inlägg: 1905426
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Men jädrar vad skönt att ännu en gång förnedra bengalbrännarna!!
Lika episkt bra varje gång de får känna att de har en chans och sedan slå ned fetspiken i kistan!
I love it!
Lika episkt bra varje gång de får känna att de har en chans och sedan slå ned fetspiken i kistan!
I love it!
+ 10