1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1905695

Sv: Timråholken
Refrengen i The Hives "Tick tick boom" borde kunna användas. Tänker typ om man isolerar den och använder den vid särskilt förlösande mål, efter ordinarie måljingel. ".. tick tick tick BOOM!" Lite krystat kanske men "tick" kan ju höras och anspela på TIK.....

Svarskommentarer

Sv: Timråholken
mikenomad: Varför inte köra Folsom prison med Jonny Casch? Klockren vid utvisningar för bortalaget..

Sv: Timråholken
När jag ändå är inne på The Hives: refrengen i "Walk idiot walk" vid bortalagsutvisningar. Rätt klockren där tycker jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.