Propagandus: Jag tycker Modano är en rätt trevlig profil, kanske har han lite hett temperament och fastnar i vissa hjulspår. På den senare punkten är iaf inte ensam syndare.
Vad är syftet med träningsmatchen mot Boden idag? Freddan sade redan i matcherna mot Steelers att han önskade bättre motstånd. Vi möter dessutom Luleå redan imorgon,vilket gör denna match än mer obefogad om man utgår från syftet med den. Kan någon ge en vettig förklaring på varför denna match är nödvändig, speciellt en dag innan match mot Luleå?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer