Heisenberg: När man ändå bussat så långt så kan man spela 2 matcher o få lufta lite olika spelare o förhoppningsvis sätta några kassar o vinna med några puckar för att öka självkänslan. Någon som vet vilken nivå Boden håller nuförtiden?
sargad: Hyfsad div.1 klass iallafall man tog sig förbi allettan och slutligen till play off 2 ifjol. Skulle tippa på att man är någonstans runt plats 15 totalt sett av alla division 1 lag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Någon som vet vilken nivå Boden håller nuförtiden?