1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1906557

Sv: Apropå nånting...
Jämtlandsfil: Jag känner mig positiv. Det här var betydligt bättre än mot Luleå. Visst det saknas en del. Men skridskoåkningen, aggressiviteten och passningsspelet var bättre. Framför allt var det inte så mycket tafatta dribblingsraider utan mera organiserat anfallsspel. Jag fick lite hopp ikväll.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
FH - avdammad: Instämmer 👍! Betydligt mer positiv nu än tidigare. Bästa insatsen ikväll av träningsmatcherna. Bättre vad gäller passningsspelet o vändningarna.
Brynäs var slarvig i egen zon. Har ju på pappret en bra backuppsättning men imponerade inte ikväll i alla fall. Nu checkade i.o.f.s Timrå riktigt bra emellanåt och störde de.
Känns som vi har stor möjlighet att plocka poäng på lördag! Hoppas bara på lite distinktare avslut . Måste göra mer än ett mål idag med tanke på att chanser fanns.
Linköping har pressen på sig på lördag o ser inte de som ett topp sex lag i alla fall. Så nu är det bara att köra på 💪🏒!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer