Vem minns inte när Nubben hade värvat en hel femma inför transferfönstrets stängning? Om jag inte missminner mig helt var det också övervägande amerikanska VM-spelare det handlade om då. Kom ingen alls, har jag för mig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vem minns inte när Nubben hade värvat en hel femma inför transferfönstrets stängning? Om jag inte missminner mig helt var det också övervägande amerikanska VM-spelare det handlade om då. Kom ingen alls, har jag för mig.
Ljuva minnen!