Nisse1: Man har ju ingen aning om vad det jobbas på i kulisserna men Nubbens prat om att vi endast kan förvänta oss en "HA-trupp" som ska klara SHL iom den oväntat snabba uppflyttningen känns lite handlingsförlamad och väl mkt hängslen o svångrem.
Nu har vi dessutom åkt på en del skador det inte täckts upp för. Känns som att vi ber om ursäkt för vårt avancemang och så obemärkt som möjligt försöker smita ut bakvägen igen.
Men jag reserverar mig för att jag har noll insyn utan endast utgår från vad som sägs (och inte sägs) i media...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu har vi dessutom åkt på en del skador det inte täckts upp för. Känns som att vi ber om ursäkt för vårt avancemang och så obemärkt som möjligt försöker smita ut bakvägen igen.
Men jag reserverar mig för att jag har noll insyn utan endast utgår från vad som sägs (och inte sägs) i media...