Nisse1: Läste nånstans på Twitter att det var extern finansiär som gått in med pengar till värvningen av Abbot.
Nu har ju redan Timrå gått ut och säljer aktier så nån insamling lär ju inte finnas på kartan. Dock så hoppas jag att det finns nån rik Timråit med onödigt extra överflödiga miljoner på kontot som kan tänkas ge med sig till sin Älsklingsklubb så vi kan värva lite spets. 😉
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu har ju redan Timrå gått ut och säljer aktier så nån insamling lär ju inte finnas på kartan. Dock så hoppas jag att det finns nån rik Timråit med onödigt extra överflödiga miljoner på kontot som kan tänkas ge med sig till sin Älsklingsklubb så vi kan värva lite spets. 😉