1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1908710

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
{4606}: måste säga att Wedin och Madsen, jävlar vad dom kämpar och sliter. Den ene skapar målchanser och den andra är en mittzonsgigant, precis vad vi behöver.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
{297}: håller med, skeptisk på förhand men...Madsen har täppt till truten så här långt. Grymt bra i mittzon.

Hyfsad första! Skell-hell lär rycka upp sig, men ser onekligen lovande ut. Fortsätt mörsa!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2018-09-22
{297}: Ja oj vad man feldebömt Nubbens fingertoppskälnsla av Madsen än så länge!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer