1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1910804

Sv: Apropå nånting...
Det är ju fan i mångt och mycket samma produkter (och exakta bilder) man sett sedan början på 00-talet. Vad sitter det i? Full fantasilöst råder.

Varför kan man inte förmå sig ta nya snygga produktbilder? Låt spelarna stå modell eller ta högupplösta bilder framför en välbelyst vitpapp? Logotypen är suddig, utbudet skralt och fantasilöst. Vad är I effekt nytt? Att de schabbligt photoshoppat bort bakgrunderna på de gamla bilderna? Varför är örnprodukter kvar?

Bryr mig egentligen inte då jag inte köper värst mycket souvenirer själv så vill ju bara se att de som vill det kan göra det, men nu när det tog sådan tid så trodde jag det skulle dyka upp något proffsigt och inte bara det mest basala.

Väntar förgäves på dagen man får uppleva något i framkant online som Timråit

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.