1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1910880

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Nej jag sa inte att det var illa heller. Men mycket mera skulle kunna göras. Sedan handlar det om rättigheter. Jag har tryck upp tröjor själv i andra sammanhang till mig själv, till enstaka polare, gjort nån band-tröja etc. Finns flera bra onlinetryckerier. Men i våras t ex tänkte jag att en Dahlentröja med citat hade varit klockrent men då ska jag alltså sno någon fotografs bild jag hittat online? Det vill jag inte...Även om bifogad bild hade passat perfekt
Uppladdat:

500x0-dahlen-1.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.