1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1912179

Sv: Timrå IK - Mora IK 2018-10-06
Bragd-Birger: jag har segerreceptet ikväll... Svedberg spikar igen och sedan utnyttjar vi det faktum att vi har 33,33% i pp medan MoraNisse är näst sämst i bp, så här långt.
I övrigt blir det gnetspel och kämpa som vanligt

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Mora IK 2018-10-06
Trevligt med en lördagsmatch, det var ju ett tag sedan! Lördagar känns som optimala dagen för att skapa stämning då vissa kanske fått i sig någon form av alkoholhaltig dryck innanför västen! Det ska jag iaf unna mig! Lär bli en spännande match där jag tror att vi drar längsta strået!


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer