1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1915022

Sv: Apropå nånting...
Bara jag som får lite ”Timrå innan vi åkte ut”-vibbar över rögles värvningsbonanza? Det känns som att dom avverkar nyförvärv i en rasande fart, utan större framgång.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{297}: Blev ju utdömd här under försäsongen av en Röglesupporter när jag antydde just det, de hade minsann satsat både hemvävt och genomtänkt.

Jaja, nu tror jag ff de kommer lyfta. Kan t.ex tänka mig att deras framtid här och nu är ljusare än vår, känslan är att de är på väg upp ur träsket och vi möjligen på väg ner

Sv: Apropå nånting...
..så ligger Löven under med 0-3 mot Västervik. Tränarbyte snart?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.