+ 2
Inlägg: 1915571
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Mer PDO snack. Se tidigare inlägg. Vi har som sagt 3st backar som vinner matchen när de är på banan Falk, Larsson, Printz.
Just nu är Jalasvaara sämst i laget med 85 men vi hoppas på bättring och det har ju bara gått 2 matcher. Då är Molinders 89 mycket värre
Just nu är Jalasvaara sämst i laget med 85 men vi hoppas på bättring och det har ju bara gått 2 matcher. Då är Molinders 89 mycket värre
+ 1
De kom en ny dag imorgon och ny match i Örebro på torsdag!
Älska Timrå IK i vått och torrt och i med och MOTGÅNG ALLTID ❤