1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1915786

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
Kulltorp: Fast jag uppfattar Olle som en av de mest balanserade här. Det är ju som han skriver, den krassa verkligheten, det vi ser nu. Den vi visste på förhand hur den skulle se ut. Den är bara inbäddad i lite fler sköna poäng än vi förväntat oss.

En rad övriga härinne är däremot närmast bipolära i sina inlägg. Samma personer som i omgång 6 (av 52. Bara en sån sak, det är ju så naivt och okunnigt att man rodnar) basunerade ut att det inte fanns en chans i helvetet att de kunde se det här laget kvala behöver bara ett par förluster för att fullständigt vända på klacken. Kalla för i h-e inte sportjournalister och andra för kappvändare, de värsta finns här inne.

Lite rim och reson vore fräscht

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.