1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1915913

Sv: Apropå nånting...
NDR: Vi ska självklart inte hylla några motståndare i skarpt läge. Bara tanken är absurd, närmast löjlig. Lägg ner dessa planer omgående för fan.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Hur mycket man än älskar Didde och JJ så håller jag nog med nej sägarna. Är det nån gång man skall göra en sån hyllningsvideo är det i så fall om dom återvänder och spelar i Timrå igen.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det skulle i min mening sända otroligt konstiga signaler! jag menar nu är det vi mot dom så skrota dessa planer per omgående!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.