Öndulat: Varför ska två spelare som lämnat klubben nyligen hyllas i Timrås hemmaborg just mot det lag Timrå ska spela mot också. ? Det blir ju patetiskt snyfthistora av det. Om det ska hyllas på kuben ska väl för fan hela laget hyllas och inte två st som dessutom lämnat. Barnsligt som fan.
Z ska upp på kuben och hyllas defenetivt vid rätt tillfälle.
Tikkare: Du missade hela poängen i mitt inlägg. Skrev att jag höll med att dom inte ska hyllas, tycker dock att grundtanken är god och långt ifrån barnslig.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Z ska upp på kuben och hyllas defenetivt vid rätt tillfälle.