mikenomad: ja fy fan va brunt, upp med dajmen i skyn liksom och bocka och buga för att vi också får vara med i finrummet. Mesigt var ordet, Blir lite förbannad faktiskt på det förslaget.
Tikkare: Ja jag blir stolt på gamla rävarna här som blir förbannad och förlöjligar någon som visar intresse och engagemang för ett förslag, man behöver aldrig bara ta en ståndpunkt utan man ska ta det ett eller två steg längre, krossa dem.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer