1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1916017

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: det man ska komma ihåg med skellefteåbor är att dom ALLTID är bittra och griniga över nånting. Om inget finns att klaga på så hittar dom på något eller drar en referens från förrförra seklet då någon möjligtvis välte en stol på deras prestigerestaurang Max Hamburgare.

”Det tycker vi inte är en värdig plats för våra medlemmar. Vi, och alla bortasupportrar i ligan, förtjänar bättre”

Vad som är värdigt för lipsillarna från norr, det låter jag vara osagt men jag yrkar härmed att vi döper om deras förträffliga supporterförening från ”North Power” till ”Golden Snowflakes”.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{297}: Eller varför inte "Golden shower in the snow" helt enkelt. För så ser deras klubbmärket ut, som en pissfläck i nysnö.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer