1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614912 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1916127

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tanken med hyllningar av gamla profiler (och extraunderhållning i allmänhet) tycker jag är bra. Just den här gången är det lite tokigt, eftersom de är aktiva i andra lag i samma liga.

Men att försöka komma med idéer från supporterhåll tycker jag är kanon! Att ha idéer är bra!