1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1918782

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
Woody Jokinen: Denna underbara menlöshet! Har vi haft ett vettigt anfall på 30 min?

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
lincoln: Varenda tekning förloras! Luleås 3a på förlorad tekning. Helt värdelös period och igen släpper vi in 3 mål. Vi skulle behövt ett antal timeouts i den här perioden.Luleå spelar inte ens bra och Timrå spelar inte alls. Luleå åker skridskor och Timrå står stilla. Kan det bli sämre?

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
Fick dom order att bevaka ledning vid 0-2?
Inte ett anfall. Till och med 100% defensiv i PP.
Märkligt.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
Det här blir tufft. Vi har absolut inga intentioner. Sist jag såg en Timråback skjuta ett slagskott var 2004 tror jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.