Varför testar man inte Brattström.. Svedberg har ju sett fladdrig ut hela säsongen men haft sjuk tur i början på säsongen..
Inlägg: 1918801
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
Försöker hitta en enda jävla possitiv inställning.
Glömm allt tidigare mot Luleå. Rubbet! Bort!
Kliv ut i ett nytt liv. Nyspolad is. En period kvar.
Tänk vad positivt att bara ligga under med 1 mål borta mot Luleå!
Inget att förlora. Ge oss frid. VINN!
Glömm allt tidigare mot Luleå. Rubbet! Bort!
Kliv ut i ett nytt liv. Nyspolad is. En period kvar.
Tänk vad positivt att bara ligga under med 1 mål borta mot Luleå!
Inget att förlora. Ge oss frid. VINN!
+ 2
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
uhahl: Håller med! Ett hån mot Brattström 😈!
Och hur i h-e 😈 kan man köra Boyce och Lill -Challe i PP...!
Nä nu får faan Freddan vakna för Djävulen!!!
Och hur i h-e 😈 kan man köra Boyce och Lill -Challe i PP...!
Nä nu får faan Freddan vakna för Djävulen!!!
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
uhahl: Otroligt fegt att inte Freddan låter Brattström stå från start denna match.
+ 1