1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614757 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1918808

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
{3405}: Svedberg är ju överallt. Och då menar jag inte på ett bra sätt, han kastar sig runt och ska göra teveräddningar som om hela världen vilade på hans stålmannen-axlar. Det var ett misstag att ställa honom i målet, han verkar ha ett klent psyke och det sitter uppenbarligen i sedan förra matchen.

Nä han är inte räddaren som alla utmålade honom till på förhand. Han står inte på huvudet i matcher. Det börjar bli mer och mer tydligt.

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
{297}: vill påstå att Svedberg varit dålig länge nu och Brattström skulle fått chansen redan efter Djurgården

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
Vi har svårt offensivt. Jag har en idé. Låt oss testa TVÅ gnuggare i powerplay med vårat enda offensiva hot och ställ en stabbig finnejävla på blå som inte kan röra på sig och skjuter i täck. LÄR GÅ JÄVLIGT BRA DE GRAPPAR

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.