Inlägg: 1918808
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
{297}: vill påstå att Svedberg varit dålig länge nu och Brattström skulle fått chansen redan efter Djurgården
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
Vi har svårt offensivt. Jag har en idé. Låt oss testa TVÅ gnuggare i powerplay med vårat enda offensiva hot och ställ en stabbig finnejävla på blå som inte kan röra på sig och skjuter i täck. LÄR GÅ JÄVLIGT BRA DE GRAPPAR
+ 1
Nä han är inte räddaren som alla utmålade honom till på förhand. Han står inte på huvudet i matcher. Det börjar bli mer och mer tydligt.