Inlägg: 1918825
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
{297}: Det är inte lätt att vara målis i Timrå nu. Jag tror inte ngn målis skulle orka stå emot alla öppna lägen vi släpper till.
Sedan så är det inte ok att spela Boyce och Berglund i PP Freddan.
De är helt ofarliga i målväg och dessutom otekniska. De är de sista 2 förutom målisarna som ska vara inne i PP.
Sedan så är det inte ok att spela Boyce och Berglund i PP Freddan.
De är helt ofarliga i målväg och dessutom otekniska. De är de sista 2 förutom målisarna som ska vara inne i PP.
+ 2
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
{297}: tycker det är lite enkelt att skylla på målvakten matcher som denna, bedrövligt spel ofta i egen zon vilket gör att motståndarna får farliga chanser från ingenting! Och varför inte börja vinna några tekningar i egen zon...
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-11-01
{297}: Allt verkar ju handla om att lägga pengar på hög.....kicka Svedberg också!
Kanske inte bara Svedbergs fel men det känns som en sjukt blek målvakt just nu.