+ 3
Inlägg: 1919660
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
ALLA lag har svackor
vi har våran nu
hellre nu än till våren
...enskilda samtal med samtliga vore bra
..att man förlorar är en sak...MEN
att man inte agerar. o kämpar...
bli förbannad...m.m
näe inget...de blir man vansinnig på!!
vi har våran nu
hellre nu än till våren
...enskilda samtal med samtliga vore bra
..att man förlorar är en sak...MEN
att man inte agerar. o kämpar...
bli förbannad...m.m
näe inget...de blir man vansinnig på!!
+ 1
Vi har bara spelat 15 omgångar och ropar redan efter kvalspel, upp med huvudena. Vi är Timrå IK.