Kulltorp: Det som skulle behövas är en leading line för just nu känns det inte som att vi har nån speciellt producerande lina..
Inlägg: 1919703
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Reign in red: Det finns en leadingline i laget. Men när Freddan envisas med att sätta vår mest offensiva spelare Wedin, med två av våra mest defensiva spelare, B&B så blir det fel. Sätt ihop en förstafemma med de hetaste offensiva spelarna.
+ 6