Sputnik: 203st just nu. Känns ju magert i min värld.
Inlägg: 1919742
Svarskommentarer
Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Kulltorp: Det finns ju två troliga senarium.
1. Personer har gått in med stort kapital.
2. Personer tror inte på aktien.
1. Personer har gått in med stort kapital.
2. Personer tror inte på aktien.
Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Kulltorp: Fast det är väl "bara" intressenter? Har för mig att Backlund sa på presskonferensen att det va en person som skulle köpa det största paketet på 100 aktier. Så det tordeju ligga lite högre öndå om man slår ut snittet på 203 aktieköpare.