1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614728 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1919886

Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Jåkkinen: Haha men det vore ju lite tragikomiskt ifall det är Salmonsson som dyker upp som spets. Då kan man snacka om att marknaden är tunn...Eller att vi är ruskigt fattiga. 😅😱🙈

Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2018-11-03
Sputnik: Ruskigt fattiga är vi inte; Vi har lika stort eget kapital som Linköping, Mora och Rögle (se länk) Efter att Guter lämnat frigörs också pengar för en investering. Dessutom, kommer den pågående aktieförsäljningen dra in minst 6 miljoner kr vilket gör att vi kan etablera oss i SHL, starta upp ett damlag och satsa på juniorverksamheten.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.