...så offrade jag mig på att sen nattens match mellan Boston och Vancouver. Vancouver imponerade mycket med sitt aggresiva anfallsspel. De kan bli farliga i år och känns bättre än på länge. Bra fart, rolig hockey. Tyvärr så hade Elias en dålig dag på jobbet. Måste ha varit hans sämsta match hittills. Tappade en hel del puckar, ramlade lätt och tänkte istället för att gå på instinkt. En ass blev det iallafall. Forza Timrå-Elias!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Vancouver imponerade mycket med sitt aggresiva anfallsspel. De kan bli farliga i år och känns bättre än på länge. Bra fart, rolig hockey. Tyvärr så hade Elias en dålig dag på jobbet. Måste ha varit hans sämsta match hittills. Tappade en hel del puckar, ramlade lätt och tänkte istället för att gå på instinkt. En ass blev det iallafall.
Forza Timrå-Elias!