Är vi så veka, att vi inte orkar använda fysiken i varken defensiven eller offensiven?
I slutet när laget fick lite momentum, vad gör Madsen då slår en chanspass som leder till spelvändning och åker själv och byter.
Värvningen av Madsen förstod jag inte alls när den presenterades och jag gör det inte idag heller. Han tar upp en centerplats som Jansson lika gärna kan fylla.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
I slutet när laget fick lite momentum, vad gör Madsen då slår en chanspass som leder till spelvändning och åker själv och byter.
Värvningen av Madsen förstod jag inte alls när den presenterades och jag gör det inte idag heller. Han tar upp en centerplats som Jansson lika gärna kan fylla.
Bort med karln!