har sett matchen live nåt är FEL att man har pissit anfalls spel är en sak men agerande i egen zon på flera mål är skandal...inte ens i div2 agerar dom så bedrövligt...skäms kudde! ENDA glädje ämnet.. vann en choklad kaka på 2kr lotterna
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
nåt är FEL
att man har pissit anfalls spel är en sak
men agerande i egen zon på flera mål
är skandal...inte ens i div2 agerar dom så
bedrövligt...skäms kudde!
ENDA glädje ämnet..
vann en choklad kaka på 2kr lotterna