har sett matchen live nåt är FEL att man har pissit anfalls spel är en sak men agerande i egen zon på flera mål är skandal...inte ens i div2 agerar dom så bedrövligt...skäms kudde! ENDA glädje ämnet.. vann en choklad kaka på 2kr lotterna
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
nåt är FEL
att man har pissit anfalls spel är en sak
men agerande i egen zon på flera mål
är skandal...inte ens i div2 agerar dom så
bedrövligt...skäms kudde!
ENDA glädje ämnet..
vann en choklad kaka på 2kr lotterna