+ 14
Inlägg: 1921868
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Man får vad man förtjänar. Själv har jag väldans lust att säga upp C-More och kasta ut TVn
Sv: Apropå nånting...
Elias nominerad till årets nykomling på Idrottsgalan.
Länkar:
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/qn4PAe/elias-pettersson-kan-fa-pris--efter-superaret
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/qn4PAe/elias-pettersson-kan-fa-pris--efter-superaret
+ 2
I motgången spys det galla och supportrarna skiter i att gå på matcherna..
Det är ju faktiskt nu som supportrarna behövs som mest för att lyfta laget i den svacka som laget befinner sig i..
Lär er älska Timrå IK i med och i MOTGÅNG och i vått och torrt ALLTID ❤❤❤
Imorgon krossar vi Mora IK!!