JonteD: Ja man vill ju inte jinxa men. Även om det fortfarande ser svajigt ut mellanåt i föesvarsspelet så ser man ändå att det blir en helt annan trygghet med en målis som är i"zonen" som Brattström är. Tycker Svedberg bör vara lite orolig över sin garanterade "förstaspade" och behöver steppa upp sin nivå när han skall stå nästa gång. Kanske behöver Svedberg denna konkurrens också för att trigga igång sig lite.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer