Även om vi släpper till 14 skott så spelar vi bra mycket bättre i egen zon och mittzonen. Lägg till att vi har farliga kontringar. Segern senast verkar ha gjort gott.
För övrigt, säga vad man vill om Berglunds tillkortakommanden men han är den spelare som krigar mest i laget o tacklar även ofta trots att han är minst 👍🏻
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
För övrigt, säga vad man vill om Berglunds tillkortakommanden men han är den spelare som krigar mest i laget o tacklar även ofta trots att han är minst 👍🏻
Brattström fortsatt lysande även.