Raggaren Putte: De finns inge jävlar anamma i spelet!!! De finns bindor o bandage i båset!! Kämpa för fan käka kätting o skit taggtråd nu i tredje!!!!!!
Raggaren Putte: varför testar man inte de förslag som ST hade i P.P. För att bryta ett mönster så måste coacherna våga. Bara rulla på i ullstrumporna ger inga vinster. 2 mål i P.P som just nu är SHL sämsta lag ger ingen skräck i våra motståndare..
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer