1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614890 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1923893

Sv: Apropå nånting...
Herminator: Synd att det är mot just Apan han gör det, lär vara risk för fulspel med jockar och fläskisar och cyklop zebror som det var sist vi mötte Apan.

Skaderisken är alltid högre mot detta vidriga lag som satts samman av näsan men en stor hög pengar som primadonnorna (Jocke, Jimmie, Olimb, kiosk-bud m.m) lockats till bygden av..
Dom glider runt mest och väntar på smörpass och om läget ges lämnar dom(fläskberget Ericsson, Jocke) ut tjyvsmällar och låtsas som inget har hänt. Men domarna är säkert mutad av Näsan o Co. så det är ju lugnt..

Blir en tuff match att vinna detta men vi har ju Conn Smythe-Wedin så inte är det omöjligt 😊

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Gewe: Låter som att du följer Sven Savage.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer