JonteD: han värvades ju av Nubben på dessa kriterier🤔🤔 Håller med att skeppa iväg honom för han lär ju kosta Timrå en rejäl peng varje månad . Sedan kan man ju kräva mer av nyförvärven på backsidan med SHL rutin, för övriga backar har ju bara HA- rutin👍
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Håller med att skeppa iväg honom för han lär ju kosta Timrå en rejäl peng varje månad . Sedan kan man ju kräva mer av nyförvärven på backsidan med SHL rutin, för övriga backar har ju bara HA- rutin👍