Jåkkinen: Drugges vara eller icke vara kommer att nå legendstatus här inne. Om tio år kommer vi fortfarande sitta och fundera kring huruvida han verkligen fick chansen eller inte. Och hur var det med PP? Fick han chanser att visa sina kvalitéer där?!
Jåkkinen: hoppas han får chans att visa vad han kan. Tänkvärt är dock att han matchats så lite på sista tiden så grabben måste få lika förutsättning som övriga att få komma in i matchtempo. Det hoppas man att alla kan förstå...även de som är snabba på att såga
Jåkkinen: då får man ju hoppas att ledningen har samma tålamod med honom som dem haft med vissa av backarna så får framtiden utvisa hans vara eller icke vara
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer