{8620}: nummer 7 är player of the year! Verkar ju räcka med att svärfar är sportchef för att vilken som helst från gatan ska kunna bli SHLspelare med 25 minuter per match.
Det finns 10(!) spelare i laget som har sämre plusminus statistik än ”Hakkegård” så kritiken är obefogad. Ni ser bara misstagen. Säger inte att han är en bra SHL-spelare men han är inte sämst i laget.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer