1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614731 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 192544

Sv: Så kan det gå
klm:

Mycket riktigt gav stortorsken i Malmö en jävla uppryckning som följd, liksom den i Ö-vik lite senare... Fast man kan inte bortse ifrån att SM-gulddrömmarna naggades lite i kanten i afton, vi kanske inte är bättre än trea ändå? Ja ja, vi ligger ännu tvåa - men jag vill VINNA! Precis som Bajen för drygt ett år sedan... :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.