Det är något sjukt när klubbar hör av sig för att värva spelare i NOVEMBER. Detta är något som borde tas stopp på, man borde inte få kontakta spelare i andra lag innan ett givet datum senare på säsongen.
Förlängningar inom befintlig klubb borde man alltid få prata, men att försöka väva över spelare från andra lag känns fel.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Det är något sjukt när klubbar hör av sig för att värva spelare i NOVEMBER. Detta är något som borde tas stopp på, man borde inte få kontakta spelare i andra lag innan ett givet datum senare på säsongen.
Förlängningar inom befintlig klubb borde man alltid få prata, men att försöka väva över spelare från andra lag känns fel.