1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614731 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 192640

Sv: Så kan det gå
Vad var det jag sa!

Kom ihåg var ni läste det först.
Fyllot var och är Timrå IK:s sportchef Kent " Hur många nubbar" Norberg.

Detta skrev jag igår men få ville tro på det och sa att det var spekulationer. Nu är ni väldigt förlåtande men i början hånade många tänkbara kandidater som inte var ifrån Timrå. Sådant kallas dubbelmoral. Hade fyllot kommit från någon större ort hade han varit avsatt idag.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.