1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 192669

Sv: Så kan det gå
matsby:
Det är visst OK att kalla någon idiot men inte fyllo?
Till alla som blev så förnärmade av det jag skrev kan jag berätta att jag inte håller på AIK. Jag är inte ens från Stockholm.
Anledningen till att "Nubben" blir uthängd i media har naturligtvis att göra med att han är en offentlig person. Det är lätt och roligt att sola sig i glansen när det går bra och man får beröm. Desto tuffare när man gör dumma grejer och inte tar konsekvenserna.
Tror ni själva att någon sportchef som gjort något liknande i Stockholm, Göteborg eller Malmö hade kunnat sitta kvar?
Var är förresten alla som hånade och fördömde sina "kandidater" igår?
Dessa Timråsupporters har plötsligt ingen åsikt idag.
Det är vad som kallas att vända kappan efter vinden.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.